uzemni marketing

Proč mám dělat marketing a budovat image?

Pokud si na následující vyjádření alespoň 3x odpovíte „ano“, … pak jsme tady pro Vás.

  • Ke své práci potřebuji spokojené žáky, rodiče, občany a zákazníky.
  • Jsem si vědom toho, že média utvářejí názory společnosti.
  • Sociální sítě, to je svět, který nás obklopuje a významně ovlivňuje.
  • Potřebuji se umět vhodně prezentovat před médii.
  • Nechci selhat při argumentaci naší práce.

REALIZUJEME TYTO VÝSTUPY

  • MARKENTINGOVÉ STRATEGIE ORGANIZACE ČI ÚZEMÍ
  • ANALÝZY MEDIÁLNÍHO OBRAZU OBCE, KRAJE, MIKROREGIONU apod.
  • MARKETINGOVÉ STRATEGIE ZAMÝŠLENÝCH PROJEKTŮ, PRODUKTŮ ČI SLUŽEB
  • BUDOVÁNÍ POZITIVNÍHO IMAGE ORGANIZACE – JEDNOTNÉ FIREMNÍ DOKUMENTY, LOGO, ZNAČKA, VIZE, POSLÁNÍ
  • JEDNOTNÉ FIREMNÍ DOKUMENTY, PREZENTAČNÍ FILMY, NAVŠTÍVENKY, MEDIÁLNÍ PREZENTACE
  • PORADENSTVÍ V OBLASTI VYTVOŘENÍ ČI ZLEPŠENÍ MEDIÁLNÍHO OBRAZU ORGANIZACE, REGIONU – WEB, FACEBOOK, LINKED-IN, VLASTNÍ INTERNETOVÁ TELEVIZE, YOUTUBE, ON-LINE KRONIKA OBCE, ŠKOLY apod.
  • VOLEBNÍ PROGRAMY A STRATEGIE´

REALIZUJEME TYTO VÝSTUPY

  • DOTAZNÍKOVÁ ŠETŘENÍ SPRÁVNĚ A SNADNO
  • MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE A SEBEPREZENTACE
  • ÚČINNÁ KOMUNIKACE A ARGUMENTACE
  • POCHOPENÍ ROLE ZASTUPITELEÁNÍ KONKURENČNÍ VÝHODY, IDENTITA OBCE A KONKURENČNÍ VÝHODY